10 days left


Kan knappt fatta att det bara är 10 dagar kvar innan jag flyttar till London! Det känns helt ofattbart! Så länge som jag har längtat efter det här, och snart är det äntligen min tur! :D

Fick ett mail från P idag och hon berättade att de har köpt en säng till mig och att de har målat om i rummet ^^ Sen så frågade hon om det räckte med en byrå eller om jag vill ha en garderob också. Hur snälla!? Supersnälla! För jag frågade om det var okej med dem att Elin (aka Bonne 1) fick åka med hem till Muswell den 23 eftersom vi bor så himla nära varandra och det fick hon! Så länge vi trodde att både mitt och bonne 1's bagage fick plats. Och jag är optimist så jag bestämmer att de får plats ^^ Åh vad jag känner mig lyckligt lottad! P sa även att hon har semester fram till oktober nu istället för mitten av september. Också bra! Wiihooo! Vore det inte för att det åskar och spöregnar ute så skulle jag ge mig ut och springa milen bara för att jag är så glad nu ^^

Vägde mina väskor idag...den ena väger 5,2 och den andra väger 8,6 än så länge. men sen har jag lagt i ännu mer så nu väger de mer antar jag. I alla fall den stora väskan. Phewphew. Och så har jag börjat packa mitt handbagage också :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Snart du bonne 2 så är vi här tillsammans! CAN'T WAIT!

2010-08-13 @ 20:38:59
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0