a better tomorrow


Har upptäckt att de sista två veckorna i Svea kommer innehålla en hel del onyttigheter pga massa "kalas". Det är tur att man ska börja gymma i Londonium :P

Idag har jag höstfeelings så det bara skriker om det. Så jag snodde ihop en äppelkaka. Doften av varma äpplen och kanel = höst för mig. Så otroligt härligt ^^ avnjöt en bit tillsammans med lite vaniljsås. Så otroligt gott det blev! Riktigt nöjd ^^ Och imorgon blir det blåbärspaj på jobbet. Hujedamig vad vi festar!



Har börjat packa och jag inser att detta kommer bli ett problem...har inte packat några kläder än och det är inte mycket plats kvar i väskorna. Phewphew. Hur ska detta gå?

Jag planerar att gå upp tidigt imorgon, typ 06.00, och ge mig ut och springa en morgontur. Gör jag det inte på morgonen imorgon så kommer jag inte hinna med att springa och det vore ju synd för jag vill verkligen ut och springa nu. Blev inget idag för jag är för feg när det finns risk för åska. Så tänkte därför att en morgonrunda blir bra. För vem har hört att det åskar på morgonen? Sen efter jobbet ska mutti och jag in till Skövde and do some shopping. Jag ska till optikern också och göra en linsundersökning samt beställa nya linser. Hoppas de hinner komma innan jag flyttar...annars får jag vara glasögonorm i la London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0