A new start


Idag har det varit en bakdag big time. Har bakat chokladkolakakor, blåbärsmuffins och kardemummabullar. Senare ikväll blir det blåbärspaj. Idag är även min stista dag med onyttigheter innan jag åker till London så det har blivit lite chips och provsmakningar på det jag bakat. Från och med imorgon så är fredagar min godisdag. Det är då jag får passa på att äta något gott om jag är sugen på det. Men bara om jag är sugen på det. Man ska inte äta något bara för att man får det just den dagen. Blir aldrig bra. Idag har det varit lite en sådan dag...och nu har jag ont i magen och den är svullen. Inte så trevligt..hoppas det försvinner när jag är ute och springer lite senare. Tar det lite lugnt först, smälter blåbärsmuffinsen så jag slipper få håll och grejer när jag springer :P
Jag är lite stolt över mig själv att jag lyckats lära mig att springa även utan musik. Förr var jag tvungen att ha musik eller springa tillsammans med någon för jag kunde inte fokusera på själva springandet då utan störde mig hela tiden på min andning. Men nu så ^^

Längtar till att få en ny, fräsch start i London. Tror det kommer gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0