Celebrations


Vad skönt det är att vara hemma hos m och v igen :) Lite sorgligt att jag inte kunde umgås med syrran mer. Väckte henne när jag gick upp idag så vi i alla fall fick prata en liten stund. När jag åkte så gick hon och la sig igen :P

Jag har "firat" lite att jag är hemma igen genom att göra blåbärspaj till kvällsmat. Och så har jag ätit lite nutella också som mutti köpt hem för hon egentligen ska ha det i ett kakrecept men ja...skyndar hon inte på med de där kakorna snart så är nutellan slut. Jag älskar nutella! Men ja, idag är det lite kalasdag och då får man vara onyttig ^^

Och ikväll ska jag lägga mig tidigt! Ögonen gick i kors när jag gick hem från farmor -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0