I'd rather be with you


Usch, nu är jag sådär äckligt mätt man blir när man ätit för mycket. Provade ett nytt pajrecept ikväll och mein gott vad den pajen var mättande! Att vi drack vin till gjorde ju inte saken bättre heller eftersom vin också är väldigt mättande. Nu är jag defenitivt färdigäten för idag! Ska ut och ta mig en promenad strax för att få bort den värsta känslan i magen.


Idag var jag och mina parents inne i Tibro och städa lägenheten. Alla fönster och speglar är nu putsade, spisen är tvättad, ventilerna är putsade, golvet i köket är tvättat, balkongen är städat och har fått färgflagorna bortskrapade och alla möbler är borta. Så nu är det tekniskt sett bara golvtvättning kvar i lägenheten :) Awesome!

Ooh, min kära moder köpte en ny almanacka till mig idag! Älskar den, den är så fin ^^ Lite gammeldags stuk över den och det gillar jag. Jag gillar lite romantiskt/vintage-tema :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0