I'm not dead yet


Phewphew, hinnar knappt med att blogga nu de sista dagarna innan jag flyttar!

Igår var det byebye-dinner hemma hos mig. Finfina vänner kom och vi hdae supermysigt. Fick jättefina presenter av dem så jag kommer ihåg dem (som om jag kan glömma dem!) där borta i La Londonium. Vi lagade smarrig mat och ännu smarrigare efterrätt. Sen skypade vi en stund med vår mycket saknade vän Alexandra som redan befinner sig i London. Fast det blev lite misslyckat, varken min mikrofon eller webcam funkade. Så det slutade med att Alex satt med webcam och mikrofon och vi andra här ute satt och knapprade på tangentbordet :P Men det gick ju bra det med ^^

Idag så åkte min mor och jag in till Skövde först på morgonen, hämtade ut mina linser och lite annat. Sen åkte vi hem och jag slängde i mig lasagne och sen åkte jag till Tibro för att plocka upp syster yster. Hon och jag har sprungit Blodomloppet idag! Mein Gott vilken härlig stämning det var på stället! Hög peppande musik, glada ansikten så långt ögat når och helt enkelt en superbra stämning! Syster och jag hade anmält oss till 5km (som majoriteten av allt folk där). Jag är så otroligt stolt över min syster för hon sprang 5 km för första gången i sitt liv ikväll och på en tid under 40 minuter :D
Ooh, och jag träffade Elin i Jönköping! :D Känns ännu mer verkligt nu när man träffat henne på riktigt! :O På måndag träffas vi igen för då flyger vi till Londonium tillsammans! :D Amazing!

Imorgon är det bakdag, ser inte ut att bli något fika med Sheila för hon är oanträffbar. Så jag ska stanna hemma och baka en massa till fredagen (och helgen för jag har fått beställning av syster nr 2 :P). Sen på kvällen ska jag till Tibro för då är det klassfest/byebye-fest för ett par tjejer som ska till Norge. Spenderar natten i Tibro och sen tidigt på fredag morgon åker jag till Karlsborg för att spendera tid med min kära mormor.

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Om du är snäll kanske du kan få låna mitt lite, haha :)

2010-08-20 @ 10:06:38
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0