Life is like a box of chocolate


Idag var min sista dag på jobbet (hoppar in som vikarie igen på måndag iofs, men sista dagen som semestervikarie var det idag!). Dessa fyra veckor känns som två. Tiden har gått så himlans fort! Min jobbarkompis var söt och gav mig en chokladask från Venus Choklad i Askersund. Jag kände mig ganska dålig som inte gav henne något :( Jaja, jag bakade i alla fall en äppelkaka och bjöd på idag. Den fick stående ovationer och då blir man glad :) Jobbarkompis sa till mig att om jag fortsätter jobba med den stil och entusiasm jag har så kommer jag gå långt. Sådant blir man också glad av att höra! Idag är fredag den 13onde. Inte har jag haft någon otur idag inte. Snarare tvärt om, det har varit den bästa dagen på länge! Känner mig lyckligt lottad som är omringad av fina människor <3

Det var en sådan här ask jag fick av min jobbarkompis :)

 

Var ute och roade mig lite med min lilla kamera nyss...detta blev resultatet. Längtar tills jag har en riktig kamera att leka med.

 


Kommentarer
Postat av: Julie

Vad har du jobbat med?:)

2010-08-14 @ 10:29:52
URL: http://raspberrylemon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0