not my day............at all


Jag. Orkar. Inte. Mer.

Det är inte min dag idag. Jag har lyckats klämma min hand i en dörr på jobbet (aj!), glömt mina glasögon på jobbet OCH trasslat in bilen i grannens staket. Oh-whoopie-doo. Jag är helt orkeslös idag. Orkar absolut nada. Sen jag kom hem från jobbet för 1½ timme sedan har jag varit ute och gått med hunden i 20 min, ätit en portion mjölk och cheerios, ätit x antal torkade aprikoser och två bitar vit choklad. Nu är jag mätt med stora bokstäver och lär inte orka äta mer idag. Kanske en mugg te framåt kvällningen. Måste släpa ut mig på minst en promenad till också. Och städa huset för syrran kommer hem i natt. Diska måste jag också göra. Jag hatar att diska.

Hmm...kanske borde gå och lägga mig en stund. Sova bort allt negativt kanske. Fast då är risken stor att jag vaknar vid typ nio igen och sen stressar allt och sen inte kansomna om. Bah.

Kommentarer
Postat av: Filibabba

Svar: Kul att du också vill bli dietist! :)

Jag kan verkligen rekommendera att plugga i Uppsala, det är en jättebra studentstad! Och programmet är också jättekul om man är intresserad av kost, människokroppen, hälsa och liknande. :)

2010-08-02 @ 19:51:04
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0