one night only


Det går på högvarv här idag. Jag har diskat lite drygt en veckas disk (jaghatarattdiska), tagit en promenad med vovven (visserligen bara en 20 min promenad men ändå), jag har varit och handlat, jag har bakat två banankakor och ska så fårt de är färdiggräddade, baka en citronkaka. Städa gör jag imorgon. Familjen kommer hem igen natten till tisdag och jag vill att det ska se fint ut när de kommer hem igen ^^

Det är skittråkigt väder, det regnar och regnar. Man får ingen lust att gå långa promenader med vovven då. Så det får nog bli flera korta idag istället. Titta ut genom fönstret då och då för att se om det är uppehåll. Är det det så tar man hunden och kopplet och springer ut. Annars suckar man och sätter sig framför tv:n eller datorn igen. Det är en tröttdag idag. Krypa ner i en soffa, ja tack. Men saker och ting måste göras!

Jag befinner mig i ett dilemma. Jag vill så gärna gå på LeakyCon 2011 men jag kommer behöva typ 20.000 kr till det och hur tusan ska jag få tag i så mycket pengar innan juni nästa år? Spara mina löner, sure. Men jag vill ju ha så mycket annat också. Därav mitt dilemma. Jag vill ha en kamera. En ordentlig kamera. Systemkamera stavas det. Hjälper ni mig hitta en bra Emelie och Elin?? Pengar är ett allt för stort problem i våra liv. Pengar är ju bara pengar trots allt. Och pengar är inte allt här i världen.

Kommentarer
Postat av: chidde

pengar kanske inte ar allt, men det kan losa manga varldsproblem :)



lycka till i London

2010-08-01 @ 15:50:32
URL: http://chidde.blogg.se/
Postat av: Elin

Säg hur mycket den max får kosta så letar jag reda på en bra åt dig :)

Snart ses vi ♥

2010-08-01 @ 17:18:41
URL: http://londonbyelin.se
Postat av: Emelie

Jaadå :) <3

LeakyCon!!!!!!

2010-08-01 @ 21:52:54
URL: http://thisiseme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0