pack up


Tårta idag igen på jobbet. Jag kommer gå upp i vikt av allt fikande xD Menmen, man lever ju bara en gång :)

Idag skulle jag ge mig ut och springa milen hade jag tänkt. Men när jag sprungit typ 2 km tittar jag upp mot himlen och ser svarta tunga moln som lovar kraftig åska. Så fegisjag vänder och springer hem igen. Blev bara 4 km (tror jag eftersom jag sprang i 27 min). Men det blev aldrig någon åska. Däremot blev det hällregn. Oh well. Jag sprang hem och ställde mig i duschen...sen bakade jag smarriga kolakakor. Åt alldeles för många så nu har jag ont i magen. Det är smällar man får ta. Imorgon ska jag lyckas behärska mig och inte äta några kakor alls. Om inte de gamla på jobbet bjuder på något förstås för då måste man äta för annars blir de ledsna :(



Ooh, m och v var i Skara idag på något 60-tals museum och titta Ica vad mutti köpte till oss!! Zig Zag!! :D Kommer du ihåg hur vi alltid fick varsin ask när vi kom upp till Norrköping och hälsade på mormor och morfar? :D Ååh, nu kom jag att tänka på de där små mintgodisburkarna på Hageby...synd att de inte finns kvar :(

Kommentarer
Postat av: Ica

Zig Zag! <3

2010-08-05 @ 08:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0