stop for a minute


Blev blåbärspaj och vaniljglass till kvällsmål idag. Provade ett nytt recept istället för att köra på det gamla insöade och fy jösses vad gott det blev! Istället för den vanliga smuldegen (smör, socker, mjöl och havregryn) så använde jag smör, mjöl, cornflakes och havregryn. Riktigt gott! Det receptet ska jag definitivt köra igen! Kanske blir det den pajen som får äran att bli dessert på min byebye-dinner :) Fast nu är alla blåbären som jag plockade igår slut, men vi har ju en stor skog och två buskar här hemma så det är bara att ge sig ut och plocka nya.

Springrundan blev 37 minuter på 6 km idag. Inte fy skam. Men jag höll på att bli galen på alla enbetna älgflugor som var på mig hela tiden! Måste ha smakat oerhört gott för de tuggade på mig som aldrig förr. Tugga på älgarna istället!
Bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0