Toothpaste kisses


Jag är glad att jag har fullt upp hela nästa vecka för jag hatar att gå hemma och dra utan att ha något att göra! Imorgon är det jobb på schemat, tisdag städning och tjejkväll, onsdag hämta linser i Skövde och springa Blodomloppet i Jönköping, torsdag fika med Sheila och fest i Tibro på kvällen, fredag släktkalas hemma och sen lördag och söndag är det Göteborg för hela slanten. Ska bli skönt när denna dag är över för den har varit så himla långdragen. Nackdelen med att vakna 07.30 är att det är så himla mycket av dagen som återstår. Har spenderat majoriteten av de gångna timmarna med att läsa HP7. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik.

Ikväll blir det äppelpaj med vaniljsås <3

Känner mig lite övergiven av mitt gäng också...den ena jobbar och den andra är duktig och håller sig borta från datorn (läs har ett liv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0