Vintage


Med 13 dagar kvar längtar jag mer än någonsin. Jag vill promenera längs Londons tegelhusbeklädda gator, vandra planlöst genom staden, slå mig ner på ett random mysigt café och dricka varm choklad och äta en muffin, jag vill strosa runt i vintagebutiker, spendera dagar på ett museum, snacka om allt och ingenting med mina nya fina vänner, spendera en eftermiddag på Waterstone's flagstore vid Piccadilly och bara bada i spännande böcker, jag vill gå längs med affärerna på Oxford Street, jag vill upptäcka nya marknader och fynda, jag vill andras brittisk kultur och livsstil.

Längtar tills jag är i London tillsammans med mina fina vänner. (Känner mig sentimental idag och härmar Elin lite genom att lägga ut bilder på mina fina vänner).

Kommentarer
Postat av: Emelie

It's gonna be so awesome!!! Kram! <3

2010-08-10 @ 21:56:10
URL: http://thisiseme.blogg.se/
Postat av: Elin

Snart är du här!! :)

2010-08-11 @ 00:27:19
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0