What's the point?


Äntligen är det kväll! Klockan är åtta, jag har varit vaken i 12½ timme. Det betyder att om ca två timmar kommer jag vara trött och vilja gå och lägga mig. Perfekt! Sen är det äntligen nästa vecka! Och då kommer allt gå fortfortfort för jag har massor att göra :D Mindre perfekt att min mage börjar känna stress och nervositet inför flytten. Har ont i magen och springer på toa jagvetintehurmångagångeromdagen. Jag själv (min hjärna) känner ingen stress eller oro, men min mage gör det. Och det gillas inte. För jag kan inte äta som vanligt då. Men ikväll så struntade jag i att jag hade ont i magen för ikväll åt vi äppelpaj. Idag blev den så god och så lyckad att jag tog två gånger. Det händer inte ofta minsann. Att jag nu kommer få bo på toa i natt är en annan femma. Ohwhoopiedoo.

Denna helg har det blivit lite för mycket av det goda. Kan även det vara en bidragande effekt till att min mage är ond. Men i alla fall, imorgon är det vardag igen och då är det back to reality igen. SISTA VECKAN I SVEA!

Glömde ta kort på äppelpajen i dess färdiga tillstånd så jag bjussar på den i dess ofärdiga tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0