Wishlist #2


Min kära moder och jag åkte in till la Skövde idag när jag kom hem från jobbet. Så nu har jag fixat nya linser, ett par nya jeans, nya underkläder, nya strumpbyxor, nya strumpor och presenter till kidsen. Inte mycket kvar som behöver fixas nu! :D Det som står kvar på min wishlist inför London är pyjamas och en filofax. That's all! Sen min To-do-list är lite längre. Bl.a. så står det där byebye dinner mit die girls, fixa försäkring, lyckas packa ner allt i två väskor, fika med Shayla, fixa nytt kontantkort till mobilen, ta id-foton och ja...det är väl det jag kommer på just nu. Inte så bara iofs.

Jag har totalt snöat in mig på Blackberry. Kommer bli en sådan när jag flyttar till La London. Just nu är det denna modell som lockar mest :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Har jag sagt att jag inte tycker om dig? ;)

Meeeeen, å andra sidan kan ju du testa en Blackberry först så får vi se om det är värt pengarna, mohaha.

2010-08-08 @ 11:21:30
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0