Another time, another future


Idag vaknade jag 08.00 enligt klockan vid sängen. "Helt okej tid att vakna på när man somnade runt 02.00" tänker jag...går upp och fixar lite. Sätter mig vid datorn och sitter här i säkert 30 min innan jag tittar på klockan. Då visar datorklockan 07.45. Så då är ju frågan hur dags jag vaknade egentligen.

Igår var det klassfest hemma hos L, hade sjukt kul! Vi satt och skrattade och snackade hela kvällen. När vi gick hem i natten (sex stycken följde mig hem och hela vägen upp i min stökiga lägenhet för att se hur jag bodde xD) så var min röst så hes så hes. Nu har jag fått tillbaka den även om det gör lite ont i halsen och jag kan inte ta några höga toner. Men det är smällar man får ta när man vrålar med i sånger en hel natt I guess.

För en gångs skull så finns det massa bilder från gårdagen i min kamera. Jag har kanske tagit en tredjedel av dem och resten har tagits av andra. Bra när sakerna går runt sådär :P















Här dansas det till den här låten. Så himla grym! xD


slutade i att vi stog på stolarna och dansade den här gången också xD


En utav tjejerna i klassen hade med sig ett så otroligt gott vin. Nästan i klass med Tre apor :P Söta flaskor var det också, hon hade köpt dem efter flaskornas utseende xD

Idag så vankas det klassfika hemma hos vår klassföreståndare. Innan det så ska det vara vattenkrig bland treorna på skolan. Får se hur det går, det börjar 11.00 och 11.30 ska vi va hemma hos vår klassföreståndare :P Jag ska köra med vattenflaska, har ingen vattenpistol och ingen ekonomi till att köpa en superdupermegamojäng som jag planerade att göra igår.

Kommentarer
Postat av: Ica

Ey! Den "här" låten är ju den i Wow-dansen :P

2010-06-10 @ 08:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0