dreggel, dreggel


Idag är jag lite bättre *pepparpeppar* Följde Eme's råd om att sova med halsduk för att motverka halsont och det hjälpte! Tack så hemskt mycket för det tipset Eme! Igår kväll hade jag så mördande ont i halsen, jag grät nästan så ont det gjorde. Idag känner jag knappt av den! Tänk så fort det kan skifta. Dock så var mina ögon igenlimmade när jag vaknade idag. Jippi tänkte jag, nu får jag säkert ögoninflammation på kuppen också. Lär inte bli linser på ett bra tag känner jag. Bor i mina glasögon numera. Menmen, jag gillar dem lite faktiskt. Och som syrran säger ibland så är jag en av de som passar i glasögon.

Idag har jag hunnit titta på en film (TinkerBell), skicka iväg två mail (ett till familjen och ett till Marie på SC), ätit frukost och lite godis, drömt om UK och London, dregglat över kläder från New Look och snytit upp en förpackning näsdukar. Dagen börjar bra! Haha! Nu ska jag göra den ännu lite bättre genom att äta lite mer godis (godis är bäst på morgonen) och spela lite sims ^^

detta är bara lite av kläderna jag dregglat över idag. Jag kommer shoppa så mycket när jag är Londoniumbo!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vilka snygga kläder! Haha, svampbob-linnet!!

Vad roligt att höra att tipset hjälpte :)

2010-06-17 @ 12:41:20
URL: http://thisiseme.blogg.se/
Postat av: linnéa

sådär håller jag också på, kollar tusen webshoppar och planerar allt jag ska köpa, haha! :)

2010-06-18 @ 19:09:10
URL: http://liyah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0