I want you to


Bubblan bubblan vad jag har varit effektiv idag! Ett skåp i köket är tömt, en garderob i hallen är tömd, bokhyllan är i stort sett tömd, tre lådor i matbordet är tömda och två vändor till tippen är körda. Det börjar bli tomt i min lägenhet nu...soffan, tv-bordet och ett annat litet bort ligger nu och myser tillsammans i en kontainer på återvinningscentralen tillsammans med massa andra möbler. Mattan är ihoprullad, väggarna är tomma och ja...det ser tomt ut helt enkelt.

Syster S kom hit efter att hon jobbat klart och så käkade vi toast och drack te, sen så högg vi in och bar ut alla påsar och kartonger ut till bilen och körde första rundan till tippen. Sen var det bara att åka hem och hämta möblerna och lite fler kassar. Men nu är det gjort i alla fall. Känns skönt. Efter det tog vi det lite lugnt, drack te, spelade Hollywood och tittade på billiga hotell i London. Sen så jobbade vi lite till och sen åkte hon hem. När hon åkt hem så gjorde jag chokladbollar ^^ Inte många kvar nu, och nu får jag inte äta fler för imorgon kommer bästaste Alexandra hit och ska fika med mig ^^ Tänker även passa på att utnyttja hennes muskler och tvinga henne att bära ut saker till bilen också...saker som ska ut till m och v. Det blir prima! :D

Nu sitter jag på golvet (i bristen av soffa) med nymålade naglar och önskar att jag hade en fin maxiklänning att ha på mig på fredag när det är midsommar och min farmor fyller 90. Ringa hem till mor kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0