Not much time left now


Shit, imorgon tar jag studenten! Kan knappt fatta det själv. Den här veckan har gått så otriligt fort...det här ÅRET har gått så otroligt fort! Jag kommer faktiskt sakna min klass lite, har bara känt människorna i den i 1 år och fyra månader, men det har varit en bra tid. Vi har rest till Belgien ihop, vi har bowlat och vi har klassfestat. Jag har fått två nya bra kompisar och flera nya bekanta. Jag är glad att jag tog beslutet i januari 2009 att lämna ITgymnasiet och istället börja på Fågelviksgymnasiet. Allt har blivit så mycket bättre!

Idag så har vi byggt kortege hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Jag måste säga att jag är grymt stolt över resultatet. Svart, silver och guld är vårat tema. Mellan 12.00 - 13.00 hade vi "lunchrast" och E, M, A och jag åkte in till Hjo för att köpa presenter till våra klassföreståndare + språklärare. De får var sin korg med olika specerier utvalda efter deras "intressen". De kommer säkerligen bli glada imorgon på champagnefrukosten :)

Jag stannar hemma ikväll för att vara så fräsch som möjligt imorgon(!!!!) på den stora dagen. Jag roar mig med att börja flyttröja lägenheten. Just nu så har jag en hög bestående av 8 soppåsar liggandes framför ytterdörren. Berget kommer växa när jag fortsätter städningen. Men jag ska inte städa hela kvällen, jag ska göra lite olika förberedelser inför imorgon också, typ måla naglar osv. Åh vad jag längtar tills imorgon. Det kommer bli så sjukt kul! Och utgången på kvällen kommer också bli kul. Visst, det är bara 100 biljetter sålda, men hela min klass kommer gå (nästan hela i alla fall) och bara det lyfter hela kvällen! M ska sova över här då hon inte vågar/orkar raggla hem till sig. L kanske också ska sova över här. Inte mig emot ^^ The more the merrier som de kära britterna skulle sagt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0