oh well...


6 timmars studier igår och 2 timmar idag...nu kan han ju inte säga att jag inte försökt i alla fall. Skall alldeles strax bege mig till skolan för att möta ett prov som jag inte kan ett skit på trots ihärdigt pluggande. Whohoo.

Vid sju-tiden ikväll kommer meine Eltern och hämtar upp mig. Ska bli rätt skönt att åka ut till ödemarken över helgen. Var ju lite sugen igår på att gå ut på fredagen istället för idag osv. Men det skiter jag i. Idag känner jag mer för att sitta och grilla med klassen och sådär men det blir inget med det heller. Eftersom mina föräldrar kommer och hämtar mig. Men det gör faktiskt inget. För det kommer vara klassfest på olika ställen varje kväll nästa vecka. Kan ha mitt roliga då. Måndagen ser jag fram emot. Då ska jag vara hemma hos Björk :) Visserligen ingen klassfest, men vi kommer säkerligen har sjukt kul!

Hepp. Mot skolan och DET SISTA PROVET UNDER GYMNASIET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0