packing my life


Känner mig lite duktig idag i alla fall. Har packat tre flyttlådor nu, en med receptböcker och mojs från bokhyllan, en med kläder och den tredje med porslin från köket. Sen tröttnade jag lite och satte mig här istället. Men jag ska packa i alla fall två lådor till idag. Det mesta som kommer åka ner i dem är väl kläder skulle jag tro.

Syster yster och jag var ute och gick på förmiddagen, i säkert 90 min. Det var väldigt skönt att komma ut och röra på sig efter massa dagar inomhus liggandes på kökssoffan. Men jag är fortfarande sjuk, bara att jag väljer att ignorera det nu istället. Jag vill inte vara sjuk längre så därför låtsas jag som om att jag inte är sjuk längre. Nästan i alla fall...vore jag frisk på riktigt skulle jag börja ge mig ut och springa igen. Har inte sprungit sedan tisdagen under studentveckan. Imorgon är det två veckor sedan. Sigh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0