Party


Jösses va kul jag hade igårkväll/natt! :D Har inte haft så kul på länge! Började lugnt med att vi spela När och Fjärran, sen började folk droppa av framåt 10-tiden. Vi började titta på Balto (bästa tecknade filmen någonsin gjord!) och fler började droppa av. Vi såg klart filmen och se startade vi musiken, hade allsång och dansade runt på stolar och golv i flera timmar. Sjukt kul var det! Vid ett någon gång gick vi och la oss, det är ju trots allt skola idag.

Björk och jag var hurtiga, trots friskt drickande igår, och drog ut och sprang på morgonen. Jag plockade ihop mina grejer hemma hos henne och sen så gick vi hem till mig där jag hade mina löparkläder. Blev bara en 15 min runda men ändå, det kändes skönt! Och 15 min är ju i alla fall 3 km, lite drygt.

Ikväll är det klassfest igen, men jag vet inte riktigt vart människan bor :P Vi får se hur det hela artar sig under dagen. Imorgon är det i alla fall VATTENKRIG!! :D Kommer bli sjukt kul! Jag ska gå ner till leksaksaffären i eftermiddag och köpa mig en superdupermegamojäng!!

Kommentarer
Postat av: Ica

MEN du kan inte få en superdupermegamojäng om jag inte får en klocka!

2010-06-08 @ 09:44:18
Postat av: caroline

Svar: Åh ja juste :D Shoppingbrist lär jag nog inte lida av i alla fall, snarare pengabrist isf, haha!

2010-06-08 @ 14:09:39
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0