pictures


orkade aldrig lägga in några foton igårkväll så det får bli nu istället.

fotade fussen när han låg och sov i muttis säng


Planterade x antal petunior


jag gick omkring och sniffade äppelblom typ hela dagen


le disgusting sssssnake. Vågade inte gå nära så det blev en inzoomning istället. Och ja, jag vet att det inte är en orm egentligen men den är äcklig i alla fall


extremt god kvällsmat i form av grillade grönisar, grilloumi och potatissallad


Vet inte riktigt vad som står på schemat idag...kanske blir det Skövde med mina parents. De ska köpa färg till altanen. Sen ska jag ju hem till min lägenhet också. Springa ska jag göra med...när är en annan femma. Ikväll troligen när det inte är så varmt ute. Jag gillar värmen, absolut, men jag är inte speciellt förtjust i att träna så mitt på dagen. Gör det hellre på kvällar ^^ Eller tidiga mornar, men nu har jag precis ätit frukost så det är ingen bra idé att dra ut nu. Oh well, vi får väl se vad som händer och fötter idag. Nu ska jag ut i solen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0