raspberry


Inte mycket nytt på min sjukfront i alla fall. Hostar fortfarande massa men nu när jag hostar gör det ont i alla hosttrötta muskler. Oh how fun! Är uppe i sjukdag numero 7 nu. Senast jag var sjuk såhär länge var när jag hade lunginflammation för x antar år sedan. Men nu tänker jag inte låt min sjukdom hindra mig längre i alla fall. Tjoho! Ikväll är det HP-helg uppe i Lindhults djuuupa skogar. Denna gång är det Quidditch-special á la Världsmästerskapen. Vi kommer ha massa olika tält, spela egen Quidditch (jag ska ta med mig min lilla kvick jag fick i födelsedagspresent från Christine ^^), ha frågesport och äta maaaassaaa godis och cupcakes och god mat :) Nu känns det som att det hade varit en bättre helg om jag inte hade varit sjuk hela veckan utan faktiskt hade kunnat träna lite under veckan som gått. Ack ja. Man lever bara en gång och mat är till för att ätas så bring it on bara!

Nuså, nu ska jag iväg och baka bloddroppar/rubiner/whatever som jag ska ta med mig ikväll! Moi moi allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur gjorde du för att få Swedish Connection-knappen på sidan så att man kommer till deras hemsida genom att trycka på bilden? :)

2010-06-20 @ 14:23:14
URL: http://thisiseme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0