Shoes


Jag älskar skor. Hade jag pengar så skulle jag äga flera tusen par skor. Mina parents och jag åkte in till la Skövde idag och köpte skor till mig. Älskar mina parents för de är så otroligt snälla! Nu har jag ett par killer shoes till studenten på fredag. De är übersnygga! I'm in love! Och så fick jag ett par gladiator/jesus-sandaler, som min syster så fint uttrycker det. De är också übersnygga. Och jag älskar dem också. Jag har två nya kärlekar i mitt liv nu. Jösses, jag tänker på min framtid i London, vad skor jag kommer köpa där! Men en lön på £100 i veckan så lär det kunna bli en hel del skor. Haha, jag kommer behöva gå med i SSA (shoe shopping addicts) efter ett tag xD

Here they are, my new babies! I alla fall ett av paren. De andra orkade jag inte ta kort på idag. Slänger in en bild imorgon istället.


Nu är alla mina class mates på bal...måste medge att det känns lite surt att jag också inte är där. Men är man pank vid tillfället då biljetterna ska köpas är det inte mycket att göra åt...speciellt inte med en studentkommité som våran. Sigh. På vägen hem från la Skövde så mötte vi 23 st balbilar...oldies, limousiner och cabbar. Jag hade åkt limousine om jag hade kunnat gå på balen. Undrar hur det känns att åka limousine.

Kommentarer
Postat av: linnéa

då kan vi gå med i SSA tillsammans, för jag kommer nog att få samma problem, haha ;D

2010-06-07 @ 10:20:18
URL: http://liyah.devote.se
Postat av: caroline

Jag lär nog också få gå med i det! ;D Tänkte bara ta med mig ett par skor sen shoppa massor där, haha.

2010-06-07 @ 16:47:18
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/
Postat av: caroline

Svar: Jo det lär bli svårt! Men tänk hur många nya snygga skor du kan köpa ;D på Primark finns det massa "high heels" till billiga priser!

2010-06-07 @ 19:51:38
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0