Sminkparty


Då var man hemma från sminkpartyt nu då. Skönt att få en tidig kväll för en gångs skull. Party två dagar i rad är inte min grej riktigt, jag är i behov av 8 timmars sömn varje natt annars funkar inte jag som jag ska. Var sjukt trött när jag kom hem från klassfikat idag så jag gick och la mig för att sova en stund. Låg och läste i nya ELLE ett tag och släckte lampan typ 14.45...18.35 så vaknar jag igen xD Sov nästan fyra timmar! Bussen jag skulle tagit till Mölltorp gick 17.58 så den hade jag ju missat. Men fördelen med att bo så nära busstationen som jag gör är att man kan gå ut dit och titta när nästa buss går, se att det bara är 10 min kvar och så hinna med den utan problem.

Sminkpartyt var kul i alla fall :) Eller ja, smink och sminkparty, det var ett hudvårdsparty egentligen. Vi fick sitta och prova handkrämer, olika lotions, rengöringsmedel och massa annat. Vi fick prova en remover också, jädrar i min lilla låda va det var krut i den! Den var hur effektiv som helst och irriterade inte ögonen det minsta! Hade velat köpa en sådan men den var lite för dyr för min plånbok. Men jag köpte en foundation i all fall. Så den ska jag använda på fredag :) Signade även upp mig för att ha ett hudvårdsparty jag med. Så den 19 juli Ica så ska du infinna dig ute i skogen på hudvårdsparty :)

detta fick jag med mig hem från hudvårdspartyt :)



Kommentarer
Postat av: Ica

Varför i skogen?

2010-06-10 @ 08:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0