Stop for a minute


Jag har glömt min mobilladdare hos min systers kompis...inte det smartaste draget av mig. Nu är min mobil stendöd och jag känner mig lite handikappad. Får tillbaka laddaren på måndag då systersonen ska spela fotbollsmatch här i Tibro. Det är ruskigt långt dit :( Och inte har jag någon väckarklocka nu heller eftersom jag alltid använder mig av mobilen. Tur idag att det är sovmorgon och jag vet att jag aldrig sover längre än max till 08.00. Imorgon kommer dock bli lite knepigare. Men som tur är har jag snälla kompisar och M ska ta med sig en väckarklocka till skolan idag som jag ska få låna tills jag har min laddare igen xD

Idag vaknade jag 05.30. Gick upp för att kolla vad klockan var...såg att den inte ens var 06.00 än så då gick jag och la mig igen. Sen vaknade jag 06.15. Då orkade jag inte försöka sova mer utan stannade uppe och nu så har jag både hunnit äta frukost, dricka thé och läsa klart alla sidor i filosofiboken. Ska läsa igenom alla papprena och så lite senare också. Jag börjar inte förens 09.45 så jag har ju en tid kvar om man säger så...typ två timmar. Ibland är det tråkigt att vara en morgonmänniska, men för det mesta är det bara fördelar :) Imorgon vankas det klassfest med brasa där vi ska bränna gamla skolböcker och anteckningsblock. Sen är det utgång på kvällen. Fast något vidare partyande blir det nog inte för min del...måste eventuellt kunna vara i kördugligt skick på fredagen då min kära Alex tar studenten :) Finns ju bra bussförbindelse iofs, men frågan är om man pallar att betala.

Idag får jag kanske mit nya sims 3 spel. Det släpps imorgon och jag brukar alltid få det en dag innan...så jag tycker ju att det borde komma idag. Kommer det idag, så vet jag vilket betyg jag kommer få på rättskunskapsprovet imorgon i alla fall xD

För övrigt kan jag ju meddela att min bränna från igår har blivit ÄNNU rödare...nu är jag röd även på bröstet. Whoopihoo. Eller något sådant. Det blir ju brunt och fint sen i alla fall...mindre fint med vita linjer från bh-band och linne dock. Stör mig lite på att jag har så himla mycket mer pigment på ryggen och axlarna än på resten av kroppen. Så himla fult! Blir alltid brunare på ryggen och axlarna än på resten av kroppen. Kvittar om jag ligger och solar dubbelt så länge på rygg än på mage, ryggen blir ändå brunare -.-

såhär ser min fina rygg och mina fina axlar ut idag. Mindre skönt att ha kläder på sig kan jag ju säga.


och det röda på bröstet har kommit fram det med...jippi?
det syns tack och lov inte lika väl som brännan på ryggen.


Och förlåt Malin, nästa gång jag postar något om HP så ska jag skriva en stor varningstext i rubriken!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! :D

2010-06-02 @ 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0