summer time


Nu börjar det bli ordning på mitt rum här ute hos m och v. Har dammsugit och jösses om det var välbehövligt! Jag har röjt upp på golvet och jag har tömt byrån som ska slängas. Efter maten ska jag gräva mig fram i bilen efter byrån jag haft i Tibro för den ska jag nu ha på mitt rum här ute istället. Sen ska jag även försöka hitta mina lakan så jag kan bädda rent i sängen också. Kommer bli finfint när det är klart ^^

Har legat ute och solat en timme idag också. La mig bakom ladugården på ett badlakan och njöt av solen och värmen. En halvtimmes musiklyssnande och en halvtimmes läsning i P.S I love you. Läshalvtimmen gick mycket fortare än musikhalvtimmen.
Härligt blå himmel och strålande sol. That's how we like it!


Jag hade tänkt att skriva ett inlägg om midsommar, men jag skippar det. Vet inte riktigt vart sladden till kameran är och ett inlägg om midsommar är inte kul utan bilder. Jag kan i alla fall säga att det var en väldigt bra midsommar som började med släktkalas och slutade med fest med kompisar. Bäst av allt var nog jordgubbstårtan som bjöds hemma hos faster och glassen och jordgubbarna mitt i natten hemma hos Linnea. Det var en grym dag/kväll/natt och vill ni promt se bilder får ni väl leta upp dem på facebook ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

Svar: Okej! Det låter som riktigt bra saker. Svårast är väl barnen då de känns som om de kan bli mest missnöjda kanske.. Funderar på Filippa K-muggar till föräldrarna då jag gillar dem väldigt mycket! Hmm.. inte lätt det där! Åker ju på lördag :D

2010-06-27 @ 23:52:14
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/
Postat av: caroline

Svar: Ja, jag tror det kan bli bra! Jag skickade precis ett mail till deras förra au pair för att se om hon visste vad de gillade.



Ja det är inte långt kvar nu! Men du åker 23/8 va? Det kommer gå fort! Som tur är så är ju vädret underbart i Sverige så det går nog ingen nöd på den som är kvar här :) Jag kollade på London-vädret för lördagen och det såg ut att bli molnigt tyvärr..

2010-06-28 @ 11:29:27
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0