The Chior


I fredags så pratade mutti och syster S om ett nytt program med Hugh Fearnley-Whittingstall på tv 18.15 på måndagar...det heter The Good Life och handlar om att Hugh åker till Bristol(?) och hjälper en grupp grannar att odla egna grönsaker, djur osv. Jag satt och tittade på avsnitt ur det programmet förra året via youtube, men det är ju superbra att det går på tv:n nu också! :D Så jag sitter och längtar tills 18.15 imorgon ^^

Jag gick in på SVT Play för att jag skulle titta på programmet som jag missade eftersom jag inte visste att det gick (och för att jag inte har någon tv) och då hittar jag ännu ett program  som jag ville se. The Choir!! Gareth Malone är tillbaka för att få invånarna i South Oxhed intresserade av körlivet! Älskar hans program och har sett de andra två som gått tidigare år. Så nu sitter jag och tittar på The Choir på SVT Play. Lite jobbigt med kass uppkoppling för det hackar hela tiden..but it's worth it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0