Under den senaste timmen...


Har jag suttit med näsan i rättskunskapsboken och jag kan ärligt säga att jag fattar nada. Allt går in i huvudet men försvinner lika fort. Jag får inget samband i det jag läser och jag minns inte vad det är jag läste nyss när jag vänder blad. Kommer inte på hundra chanser få mer än G på provet imorgon. Det kommer gå åt helvete. Bah. Men jag ska väl sitta resten av kvällen med skiten i alla fall bara för att jag kan då säga till min lärare "men jag satt faktiskt 5 timmar med det igår". Sen om han tror mig är en annan femma. Har avsuttit två timmar med det nu och ja...jag minns inget av det jag har gjort/läst. Whoohoo för skolan och rättskunskap. Kommer verkligen inte sakna den kursen. Åh om det ändå kunde vara torsdag och efter 11.00 nu så skiten kunde vara över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0