water fight


Idag hade vi treor "vattenkrig". Vi kriga inte så mycket, det var mer härj :P SP3A och TE3 gaddade ihop sig (det var visserligen bara vi som var med i vattenkriget, men ändå) och sprang omkring i skolan och utanför och sprutade ner alla som kom i vår väg. Sen fick vi reda på att Nyboskolan hade någon form av brännbollsturnering på sin fotbollsplan så då sprang vi dit allihop och attackerade dem när de spelade :D Sjukt kul hade vi! Fast vi höll inte på så länge, i alla fall inte min klass. 11.30 skulle vi ju på klassfika hemma hos vår klassföreståndare. Där bjöds det på bullar och en Dinétårta :) Det blev min frukost ^^

Ikväll sen ska jag till Mölltorp på sminkparty. Aldrig varit på ett sådant tidigare så det kan väl bli kul :) Ska försöka sova lite innan bara så jag inte är en zombie eller halvdöd hemma hos Alex. Jag har fått alldeles för lite sömn nu de senaste dagarna kan man ju säga :P

Bring it on din jävla räka, som Paolo Roberto säger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0