What are friends for


Så otroligt skönt det var att komma ut från "sjukstugan" och spendera kvällen/natten/förmiddagen hos en annan person, i ett annat hem! Trevligt, glatt sällskap med personer jag tycker om och inspireras av. Trots att jag framåt kvällen fick djävulskt ont i halsen och hostattacker stup i kvarten så var det inte på långa vägar lika illa som det skulle ha varit om jag varit hemma. 03.10 var jag ute och gick en liten promenad medans de andra sov inne i huset. Det var riktigt mysigt att gå där på grusvägen för sig själv tidigt tidigt på morgonen, pilla lite på kor och hästar.

Orkar inte skriva så mycket nu egentligen, vill mest bara säga TACK till mina fina kompisar som var med igår ^^ <3

Kommentarer
Postat av: caroline

Svar: Ja, det känns rätt sjukt att det är så lite tid kvar! Men samtidigt så längtar man förstås :D



Tiden kommer säkert gå fort tills 23 augusti också!

2010-06-20 @ 20:23:55
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0