whoop whoop


Tjoho!! Aldrig mer ett prov!! Jag är KLAR med gymnasiet :D Jösses vad skönt det känns. Wiiiieee!! Efter provet så samlades en liten skara ur klassen utanför klassrummet och så sjöng vi studentsånger och körde vågen :D Sen åkte vi, tillsammans med filosofiläraren, in till Skövde och Thai House! Hade aldrig ätit där innan men my gosh va gott det var!! Jordnötssåsen var ju sjukt god! Men nu är man ju mätt som jag vet inte vad också, åt för två timmar sedan och jag är fortfarande proppmätt. Kommer inte behöva äta något mer förens ikväll hemma hos mina parents. Jag tänker göra rabarberpaj för att fira att jag är klar med gymnasiet ^^

Passade även på att prata med min filosofilärare om mitt betyg...jag får bara G i det ämnet. Nu hänger det på rättskunskapen (provet gick åt helvete kan jag ju säga, jag bara chansade på alla frågor. 8 timmars plugg och inget fastnade) och engelska C. 14.45 börjar min engelskalektion. *fingers crossed* Men Atorina sa det att hon trodde nog jag kunde komma in ändå eftersom jag minst har 18,36 i betyg. Jag hoppas att hon har rätt. Vi pratade även om mitt år i London :D Hon tyckte det var en superbra idé och det gör mig ännu mer taggad och jag bara längtar efter 23 augusti nu :D Åh det kommer bli ett alldeles underbart år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0