You never know what you're gonna get


Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag gillar impulsiva grejer! Som ikväll t.ex. drar iväg till Linnea och planerar midsommarfirande för fulla muggar klockan 20.30 tillsammans med Maria, Erika och Bente. Sen bakar Linnea och Erika kladdkaka så det mumsades det också på ikväll ^^ En trevlig och bra kväll med andra ord. Imorgon är det bara att ta tag i flyttpackandet/städandet igen så det blir klart någon gång. Och nu har min kära mutti bokat biljetter till mig så den 7 juli åker jag till Västmanland igen! :D

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej igen :) Jag kom på att en present till värdfamiljen och barnen vore en bra idé. Har du tänkt ut något att köpa till dem? Jag behöver lite tips, haha!

2010-06-25 @ 16:37:39
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0