Back home


Nu är jag hemma i Tibro igen...det blev aldrig någon filming/fotografering av syrran på tävlingen idag för hon var förkyld i morse när hon vaknade och hade ingen lust att spendera en dag ute i blåsten...jag förstår henne. Så mutti och jag åkte till syster nr. 2 istället och gick på marknad. Knallade omkring där i dryga timmen, man kände sig ganska urblåst när man kom hem igen :P

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll...funderar på att ge mig ut på en löprunda och sedan bädda ut soffan och krypa ner där tillsammans med någon film. Men vi får se. Jag har ingen motivation till något just nu. Jag går omkring och gnäller på att jag borde göra massa saker men jag gör dem aldrig. Blir så trött på mig själv -.-

Oh well, jag vill ha någon att göra något med under dagarna...det är tråkigt att gå omkring ensam hela tiden. Ute hos m och v har jag inga problem med att gå omkring ensam, där är det bara skönt. Plus att där har jag ju ändå m och v att prata med när som helst...här är det bara jag...min lilla råtta dog ju förra året och nu har jag ingen att prata med :( Jag längtar till London. Där kommer jag ha massor med saker att göra. Give me August now please? Föresten så har jag typ fixat au pair jobb på Irland efter familjen i London :P Asnajs. Dublin.

Nu ska jag slänga in lite foton som jag tog igår/idag.

börjar med lite naturbilder

sen en bild på min nya kjol och mina ben


Det sitter två "troll" i syrrans trädgård


Utblick över marknaden idag


En liten rolig grej är att syrrans äldste son har gått och skaffat sig flickvän, de gick och höll varandra i handen på marknaden. Så söta så ^^

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow, ska du till Irland sen? Berätta mer :)

2010-05-01 @ 21:03:06
URL: http://thisiseme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0