balance, balance, balance


Är ju hos min syrra nu som sagt och idag har det varit en typisk bo-hos-syster-dag...dvs. alldeles för hög sockerkonsumtion xD Har ätit mängder med chokladbollar och så gjorde vi en morotskaka idag. Jag har ätit två bitar ^^ Den är såååå god!

HAHA, jag har ju tänkt att jag ska köpa rollerblades i höst när jag flyttar till London och det nämnde jag för syrran idag. Hon säger att en av hennes söner har rollerblades. Jag frågar denne son om jag får låna dem, det får jag. Jag tar på mig dem, allt funkar jättebra, tills jag börjar röra på mig. KLADUNS sa det och sen satt jag på golvet och syrran höll på att skratta ihjäl sig. Tur att man har stor rumpa för jag fick inte ont av det i alla fall :P Ute sen så gick det förhållandevis bra förutom att jag säkert såg ut som bambi på hal is. Jag kanske ska köpa rollerblades här i Sverige och lära mig åka först, och sen ta med dem i höst. Det är nog en smart idé. Tror det är lite lättare att lära sig åka på Tibros lugna gator än på Londons :P

Imorgon kommer syrrans kompis över, vi ska laga mat, spela kort och se på film ^^ Kommer bli kul och mysigt :) Jag ska försöka att inte tänka så mycket på lördagen, får ont i magen varje gång jag gör det nu. Nicht gut!

Mina och lillebrors (systerson egentligen) chokladbollar ^^ Hård åtgång på dem var det vill jag lova.


2(3) dagar kvar!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du, du ska nog komma hit först och fundera över det där med rollerblades, för det är inte plant nånstans här i området, det går upp och ner hela tiden :P

2010-05-13 @ 00:11:17
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0