Dreams


Inatt drömde jag ingen, vet inte när det hände senast att jag drömt två nätter i rad och kommer ihåg vad jag drömde. Inatt drömde jag att familjen kom och hämtade mig i min lägenhet i Tibro. De såg inte alls ut som de gör på fotona jag har och inte stämde barnens ålder heller, de var 9 och 7 istället för 7 och 5. Sen så hade de med sig ett litet band med en filmsnutt på, det var en reklam som de var med i där man bl.a. fick se tjejens rumm och hon hade en My Little Pony målad på väggen och visade upp sina ponies. Då jublade jag och viskade till Ica (hela min familj PLUS värdfamiljen var inklämda i min lilla lägenhet, som var riktigt rymlig i drömmen) att tjejen troligen skulle tycka om min present nu. Sen gick värdföräldrarna ut och ner till sin bil, jag sprang omkring och hetspackade för jag hade inte packat innan de kom. Sen när jag var klar så gick jag ut ur lägenheten och låste dörren. Sen vaknade jag.

Idag har jag sovit alldeles för länge känner jag, jag är trött och schleten, orkar inget alls. Sitter här som en död hösäck och bara stirrar på skärmen. Förkyld är jag också (Y). Skitans. Jag måste bli frisk innan nästa helg! Näsan är täppt och jag har ont i halsen. Bläää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0