Driving lessions


Förra helgen när jag var i London och hälsade på familjen så tänkte jag "shit, trafiken här är insane! Hur sjutton ska jag klara av att köra här!?" Sen tänkte jag "men nannyn de har nu kör ju inte bil, hon åker buss med barnen hela tiden, så varför kan inte jag göra det?". Men idag tror jag på mig själv och tänker "Klart jag kan köra bil i London! Jag är grym på att köra bil i Sverige så vad är skillnaden? Sure, annan sida av vägen men vaf*n, jag vänjer mig vid saker och ting snabbt plus att de ska ge mig körlektioner! Klart som sjuttsingen jag ska köra bil i London!". Yes, jag ska tro på mig själv genom hela året. Jag ska bli bra på att tro på mig själv för jag ÄR bra på att köra bil, jag ÄR bra på massa saker faktiskt. Och bara för att alla andra Londonbor kör som galningar så behöver ju inte jag göra det. Jag ska ta mig lugnt och sansat fram på gatorna i London. Jag kommer ju trots allt ha barn i bilen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vart går de i skolan nånstans egentligen? :P

2010-05-20 @ 23:47:39
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0