Everybody's changing

Åh vad skönt det var att vara ute och springa ett tag! Jag och my fellow Björk tog en löprunda längs Tidan och det var WUNDERBAR! Jag tror seriöst jag snackade HELA tiden! Haha, hon fick inte mycket sagt xD Menmen, ibland måste man ju ventilera sig lite. Idag var ett sådant tillfälle :P

Bjuder på lite "ut-och-springa-bilder". Denna tog jag nu precis innan jag stack över till Björk.


Signaturpose? Tror det.
Denna bild tog jag samma dag som min älskade råtta dog. När jag kom hem efter den löprundan så skulle jag gosa lite med honom...tar upp honom ur buren och känner att han är alldeles kallsvettig och svag. Spasmer och epilepsi tar hans liv. Jag ringer gråtandes hem till min mor, sen ligger jag med Harry i famnen på min soffa natten igenom tills min mor kommer på morgonen och tar honom ifrån mig.



Kommentarer
Postat av: caroline

Svar: Ja, eller hur! Jag jobbar nu extra och brukar få runt 5000 i månaden vilket är kanske lite mindre än vad man får som au pair men då bor jag ju hemma och jag klarar mig verkligen på det så det ska nog gå kanon! Men ska försök att inte packa allt för mycket för jag tänkte shoppa som en tok i London, hha ;D

2010-05-25 @ 20:18:44
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0