I even did my hair for you


Whoop whoop tschicka tschicka whoop whoop! Tyskland vann ESC!! :D Oh mein Gott! Ich bin so froh!! :D Älskade verkligen den låten och jag älskar att Lena vann! Hon är grym! En blandning av Miss Li och Kate Nash, typ så bra det kan bli ju! Wunderbar! Man blev glad av att se hur himla glad hon blev av vinsten! Har haft hennes låt "Sattelite" på huvudet HELA dagen idag. Helt sjukt! Jag hejade på Tyskland och Lena, syrran hejade på Rumänien och deras låt "Playing with fire" och syrrans kompis hejade på Danmark och Ryssland. "Min" låt vann ^^ Åh vad den är bra!!










För övrigt så vet jag någon som kommer att vakna med en dageneftermassagodissmak i munnen efter ett par timmars sömn. Nicht so gut. Det blir alltid massa godis när man är hos syster. Men denna gång har vi faktiskt inte bakat någon morotskaka. Alltid något. Denna gång blev det bara chocolat chip cookies. Och ostfisar och godis. Eh ja...en typisk bo hos syrran helg med andra ord.

Tycker för övrigt att det var lite roligt när den där konstiga typen sprang in på scenen under Spaniens framträdande xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0