Marabou tävling


Jag gick in på Marabous hemsida och såg att de har en tävling igång. Jag som älskar tävlingar kunde inte motstå utan gick med i den. Tävlingen går ut på att designa en ny Maraboukaka. Det finns massor med olika verktyg för att göra designen så snygg som möjligt. Jag kände för en somrig och ganska enkel design så jag valde en vit grund med fjärilar och blommor i olika storlekar. Är nöjd med resultatet och tycker det ser inbjudande ut. Såg jag ett sådant fodral på en Maraboukaka i en affär så skulle jag köpa den bara för att fodralet är så fint ;) Jag har döpt mitt fodral till det passande Sommardröm. Och nu tycker jag att ni ska smyga er i på facebook och rösta på mitt bidrag så att jag har en chans att vinna denna tävling :) Här röstar ni!

Mitt bidrag i tävlingen. Rösta på mig!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0