movietime


Håller på att göra mig iordning för att gå över till Björk för en filmkväll. Gillar när man slänger in sådana kvällar mitt i veckan såhär :) Vi ska se på Gladiator och äta massa godis och annat gott. :)
Jag skulle ha varit duktig och antingen gått en promenad eller sprungit en sväng idag men det blev aldrig av för det har regnat konstant sedan jag kom hem från skolan. Och än är det inte ett sådant regn som är mysigt att springa i, det regn som faller nu är alldeles för kallt. Brrr. Varmt sommarregn däremot, det är riktigt härligt att springa i och jag hoppas att det blir många sådana tillfällen denna sommar. Denna sommar ska jag göra till den bästa sommar någonsin. Min sista sommar i Sverige! :D Hepp, nu ska jag dra mig bort mot Björk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0