Restless


Jag är sjukt rastlös idag. Går omkring som en osalig ande och har gjort hela dagen. Rastlösheten stillades lite när jag slipade fönsterkarmar och dörrposter ett tag hemma hos syrran. Men det tog ju inte lång tid. Hade inga hörlurar med mig heller, hade jag haft det hade jag tagit med mig vovven och gått på en lång promenad. Typ till Örekullen och tillbaka. Men nu hade jag ju inte det så det blev ingen promenad. Tror min rastlöshet kan bero på alldeles för lite träning och alldeles för mycket kolhydrater. Jaja, imorgon är det vardag igen så då återgår väl allt till vanligt igen.

För första gången sedan min syster flyttade ut ur den här lägenheten så finns det potatis i köket igen. Tänkte lyxa till det lite imorgon och göra klyftpotatis efter skolan. Lär bli en fin skoldag imorgon. Tyska nationellt på morgonen och sedan svenska, sen slutar jag. Men det som kommer göra dagen extra fin är nog ändå att typ hela min klass (tror vi är tre som stannat kvar) är i gbg på någon teater. Tror inte vi kommer göra något überseriöst på svenskan. Skönt.

Ska sitta på balkongen hela dagen imorgon och plugga filosofi och rättskunskap. Samhällskunskap ska jag också försöka plugga. Måste ju bli klar med det snart. Wiiiee!! Två veckor kvar!! :D

Är sjukt avundsjuk på Alex som tar studenten nu på fredag :( Det hade jag med gjort om jag inte bytt skola förra året. Oh well, att jag bytte är inget jag ångrar direkt. Det var ett mycket bra val av mig.

Titta vilket fint nagellack jag fick utav min syster idag :)
Älskar det för det är så färgglatt! Färgglada nagellack is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0