smokey circles


Sitter och myser med rökelser hemma i mutti och vatis kök. Om 2 ½ timme är vi bortbjudna på ett 30-års kalas. Det kommer bjudas på smörgåstårta. Mums! Nerverna gör sig påminda allt oftare och jag hoppas innerligt att jag kommer kunna sova i natt så jag kan vara så social som möjligt imorgon och inte sitta och gäspa hela tiden xD Åh, jag kan knappt fatta att jag åker imorgon! Imorgon kommer jag få träffa min eventuellt framtida värdfamilj! Det kommer bli sjukt kul att träffa dem och jag hoppas verkligen att allt går bra och att det klickar mellan oss. Det ser ju väldigt ljust ut som läget är nu i alla fall :) Shit va nervös jag kommer vara imorgon när jag kliver av planet. Eller nej, jag kommer vara nervös hela dagen! Men det kommer gå bra :) Det vet jag ^^

Jag köpte föresten en studentklänning idag när mutti och jag gjorde stan. Den är jättefin! Det var först tänkt att jag skulle låna en vit klänning av syrran, men jag vill ha en egen så därför köpte jag en idag ^^ Bild kommer upp senare någon gång. Idag är det fyra veckor kvar till studenten. 4 VECKOR!!! Helt ofattbart!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: De har gjort om massor i Hageby nu, köpcentret har blivit jättestort :D

Åh, jaaaaa visst är den! Vad kul att du också gillar den :D

Stort lycka till till imorgon!!!

2010-05-14 @ 17:10:01
URL: http://thisiseme.blogg.se/
Postat av: Ica

Åh, Hageby <3

2010-05-14 @ 18:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0