Summers day


Det fina vädret är tillbaka och jag och syster var ute och gick en liten promenad på morgonen ^^ Funderar på om jag ska ge mig ut igen om ett tag. Börjar dock få blåsor under fötterna och med bara 20 dagar kvar till studenten så borde jag ta hand om mina fötter istället så jag kan ha mina studentskor xD Men något måste jag ju göra i alla fall :) Funderar på att lägga mig ute på balkongen och sola lite senare när solen har nått golvet. Lär bli sjukt varmt dock. Men det gillar vi :)

Plugga borde jag göra massor också. Men jag har inte den minsta lust. Med 20 dagar kvar till studenten så känns det lite blahablaha att plugga. Men något ska jag väl göra i alla fall. Kanske ringa till Björk och fråga om hon vill följa med ut på en liten promenad :) Ja, det gör jag nog ^^

Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0