Sun is shining


Åh vad jag älskar dagens väder! Strålande sol och klarbrlå himmel :) Underbart! Jag har varit ute och gått två gånger :) Sen har jag även varit duktig och gått ner i källaren och släpat upp balkongbord och två stolar så nu kan jag sitta ute på min balkong och bara njuta av solen ^^ Här även hängt upp min hängampel, den blev lite piggare av att få hänga utomhus än att hänga inne :P Nu gäller det bara att komma ihåg och vattna den. Tvättat har jag gjort idag också, det har sannerligen varit en högeffektiv dag. Jag skulle ha pluggat också, men det har inte blivit av...inte än i alla fall. Det kommer väl senare kanske. Eller inte alls. Oh well. 1 månad och 8 dagar kvar nu! :D

Äntligen har jag släpat fram balkongmöblerna!


Och så har även ampeln fått inta sin rätta plats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0