The Black Cat Neighbourhood


Nu är alla presenter till familjen fixade :D

Bok med vackra naturbilder och lite text till le parents


Lego Ben 10 till T och Cheerilee My Little Pony till S


Det känns skönt att ha allt sådant fixat. Åh vad jag längtar till nästa helg! ^^ Men jag har inte hört något från familjen på länge nu (sedan typ tisdags eller onsdags!!) och jag börjar oroa mig :S Jag vet att det inte är någon fara utan att jag bara oroar mig i onödan. Men jag är sådan. Jag vill att det ska bli så bra som möjligt nästa vecka. Det hade kännts bättre tror jag om jag fått ett säkert besked att det är den här familjen jag kommer jobba för i höst. Jag vet ju faktiskt inte det än. Att de har bjudit över mig är ju ingen garanti.

Jag har varit ute och gått (för att stilla nerverna) en stund nu. Invigde min språjlans nya jacka :) En äkta vårjacka denna gång. Den är så fin ^^

My new jacket ^^


Ganska fascinerande att jag har lyckats knäcka min näsa så att den har blivit så sne xD


Nog med foton. Jag sitter och snackar med Joost, det var länge sedan. Sammanträffande att vi pratar samma dag som jag raderar hans nummer från min mobil och tänker "Jag kommer aldrig träffa honom igen, plus att han var otrogen och nu är ihop med en annan ful tjej"...oh well. Trevligt att ha någon att prata med såhär en fredagskväll då alla andra partytyper är ute och festar loss. Lite trevligt i alla fall att tänka på den tiden vi hade tillsammans, tänka på Rica Rokk och allt annat mysigt.

En sista sak nu innan jag ger mig för ikväll. Detta album är gul! Massa kärlek på detta! Lyssna för bövelen!

Klicka på bilden för spotifylänk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0