Three weeks til freedom


Yes! Bara tre veckor kvar till studenten nu! :D 21 dagar!! Känns ganska ofattbart faktiskt. Denna dag har man gått och väntat på i evigheter (närmare bestämt 14 år), och nu är den äntligen här! Wiiieee!

Satt med balkongdörren öppen ett tag förut...men sen letade en geting sig in till mig. Så jag motade ut den och sen så sköt jag igen dörren. Stängde den inte helt, men tillräckligt för att inte fler äckliga insekter ska kunna ta sig in.

Ikväll blir det "parkhäng" med Björk. Vi hade tänkt att grilla men det finns inga engångsgrillar på ICA så vi ska göra en kyckling/pastasallad istället :) Sen så ska vi fixa med hennes au pair papper och sen så ska vi lite senare ut och springa. Det lär bli vid åtta-nio-tiden eftersom det är alldeles för varmt för att springa nu xD Äta med för den delen. Jag tog en 30min promenad förut och jösses vad varm jag blev! Puff puff. Nicht toll!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...kollar mailen typ varannan minut för att se om jag fått mail från familjen. Ska troligen få mitt schema för de två första veckorna nu i helgen :) Älskar mitt liv lite just nu faktiskt. Tre veckor kvar till arbetslöshet den bästa sommaren ever, ca 3 månader kvar tills jag flyttar till Londonium, 25 dagar kvar tills introduktionsdagarna på jobbet, 9 veckor kvar tills jag börjar jobba, 41 dagar kvar tills LISEBERG. My life is pretty awesome at the moment! Jag har fem veckor sommarlov innan jag börjar jobba. De fem veckorna ska jag fylla med kompisar, strandhäng, musik, dans, glass och långa ljumma sommarnätter :D Jag tror stenhårt på denna sommar och jag hoppas verkligen att den blir så bra som jag förväntar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0