To my sisters

Älskade, fantastiska systrar,

För mig är ni en trygghet, en säkerhet
och ett ständigt lugn.

Angelica,
vi har vuxit upp tillsammans, delat lägenhet tillsammans, skrattat och gråtit tillsammans.
Tillsammans har vi sprungit omkring i trädgården, i skogen och på åkrarna hemma hos våra föräldrar.
Vi delar minnen, ärr, skratt och tårar tillsammans.

Du har alltid funnits där för mig,
i vått och i torrt så har du alltid funnits där för mig,
i goda tider och i onda tider.

Du är min syster, min bästa vän,
och jag älskar dig med hela mitt hjärta.

Susanne,
du är 18 år äldre än mig,
ändå kan jag ha roligare med dig än med någon annan jämnårig.

När jag var liten var du skrämmande,
så många år äldre än mig, och så främmande.
Idag är du en av mina bästa vänner.
Du ställer alltid upp, stöttar mig,
och du finns alltid där när jag behöver dig.
Många är gångerna då jag åker hem till dig för att fly verkligheten.
Vi kryper ner i din säng, och tillsammans flyr vi in i våra drömmar,
drömmar om ett liv på den engelska landsbygden,
vi flyr till vårt eget River Cottage.

Du är min inspirationskälla,
för trots din svåra sjukdom så är du stark,
och möter varje dag med ett leende på läpparna.

Du är min vän, my partner in crime,
och jag älskar dig med hela mitt hjärta.

Älskade, fantastiska systrar
Ni är min skyddande bergsvägg i stormen,
och tillsammans så vet jag, att vi kommer klara allt!

Kommentarer
Postat av: caroline

Svar: Okej! Hur har du hittat dem, något forum eller liknande? :) Har försökt söka lite på Finchley men det enda jag vet att i grannhuset bor en svensk au pair, dock vet jag inte hur länge hon är kvar!



Annars har jag pratat med en tjej på Londonsvenskar.com som ska på på ungefär samma avstånd som du tror jag!

2010-05-21 @ 08:44:26
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/
Postat av: Ica

<3

2010-05-22 @ 09:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0