warm weather


Dagen började grå och kvav och har varit så hela dagen. Det är nästan så att det är riktig sommarvärme ute nu. Jag har flyttat ut en av mina luktärter på balkongen för att se om den överlever natten. Gör den det så åker de andra ut snart de med. Trots värmen så sitter jag och fryser med min tjocka Londonhoodie, mjukisbyxor, strumpor och x antal tröjor under hoodien. Men imorgon så ska jag tillbaka till skolan, vare sig jag mår dåligt på morgonen eller inte. Man har inte tid att vara sjuk såhär de sista dagarna i gymnasiet.

Varmt även fast det är molnigt! Och min luktärt får leka försökskanin

Kommentarer
Postat av: caroline

Svar: Jaha, men det är ju jättenära! Absolut, ses över en fika eller lite shopping kanske. Hur många barn ska du ta hand om? Åker du första augusti eller? :)

2010-05-19 @ 19:46:05
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/
Postat av: caroline

Okej, barnen jag ska ta hand om är också 5 & 7 år men det är två tjejer! Jag läste lite i din blogg, har du redan varit och hälsat på dem? :) Okej men då får vi se till att ses! Min värdmamma pratade om hur viktigt det var att hitta vänner och hitta på saker, hehe :) Försöker få med mig två kompisar som är intresserade av att åka men ingen av dem har familjer än men vi får se.. :)

2010-05-19 @ 19:57:27
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0